Nissan JUKE
USPOREDITE MOTORE
Nissan JUKE
USPOREDITE MOTORE
Nissan JUKE
USPOREDITE MOTORE
Nissan JUKE
USPOREDITE MOTORE
HIBRIDNI MOTOR |
BENZINSKI MOTOR |
|
---|---|---|
NAČIN RADA | Pogon na benzinski i električni motor | Pogon na benzinski motor |
ŠTO POKREĆE KOTAČE? | Benzinski motor, električni motor ili oba motoa | Benzinski motor |
KAKO SE PUNI BATERIJA? | Baterija se puni u vožnji zahvaljujući benzinskom motoru i regenerativnom kočenju | Baterija se puni u vožnji, ali ne pokreće električni motor |
JE LI VAM POTREBAN BENZIN? | Da | Da |
KAKAV JE OSJEĆAJ ZA UPRAVLJAČEM? | Trenutačna isporuka okretnog momenta i tiša vožnja | Uobičajeni osjećaj vožnje benzinskog motora |
EMISIJE CO2 | Znatno niže emisije⁽²⁾ | Emisijska norma |
KOLIKO VREMENA MOGU VOZITI NA 100 % ELEKTRIČNI POGON? | 67%⁽³⁾ | 0% |
HIBRIDNI MOTOR |
BENZINSKI MOTOR |
|
---|---|---|
NAČIN RADA | Pogon na benzinski i električni motor | Pogon na benzinski motor |
ŠTO POKREĆE KOTAČE? | Benzinski motor, električni motor ili oba motoa | Benzinski motor |
KAKO SE PUNI BATERIJA? | Baterija se puni u vožnji zahvaljujući benzinskom motoru i regenerativnom kočenju | Baterija se puni u vožnji, ali ne pokreće električni motor |
JE LI VAM POTREBAN BENZIN? | Da | Da |
KAKAV JE OSJEĆAJ ZA UPRAVLJAČEM? | Trenutačna isporuka okretnog momenta i tiša vožnja | Uobičajeni osjećaj vožnje benzinskog motora |
EMISIJE CO2 | Znatno niže emisije⁽²⁾ | Emisijska norma |
KOLIKO VREMENA MOGU VOZITI NA 100 % ELEKTRIČNI POGON? | 67%⁽³⁾ | 0% |
HIBRIDNI MOTOR |
BENZINSKI MOTOR |
|
---|---|---|
NAČIN RADA | Pogon na benzinski i električni motor | Pogon na benzinski motor |
ŠTO POKREĆE KOTAČE? | Benzinski motor, električni motor ili oba motoa | Benzinski motor |
KAKO SE PUNI BATERIJA? | Baterija se puni u vožnji zahvaljujući benzinskom motoru i regenerativnom kočenju | Baterija se puni u vožnji, ali ne pokreće električni motor |
JE LI VAM POTREBAN BENZIN? | Da | Da |
KAKAV JE OSJEĆAJ ZA UPRAVLJAČEM? | Trenutačna isporuka okretnog momenta i tiša vožnja | Uobičajeni osjećaj vožnje benzinskog motora |
EMISIJE CO2 | Znatno niže emisije⁽²⁾ | Emisijska norma |
KOLIKO VREMENA MOGU VOZITI NA 100 % ELEKTRIČNI POGON? | 67%⁽³⁾ | 0% |
HIBRIDNI MOTOR |
BENZINSKI MOTOR | |
---|---|---|
Vrsta goriva | Benzin |
Benzin |
Obujam (cc) | 1,598 |
999 |
Najveći okretni moment, Nm / o/min | 148 / 3 600 + 205 / 200 - 1 677 |
200 / 3,000 |
Pogonski kotači | 2 (prednji kotači) | 2 (prednji kotači) |
Najveća snaga motora u kW (KS) / o/min | 105 (143) / 1 677 – 6000 |
84 (114) / 5 000 |
Ubrzanje 0 – 100 km/h (s) | 10.1 |
10.7 |
Najveća brzina (km/h) | 166 |
180 |
Broj stupnjeva prijenosa | 4 za benzinski motor + 2 za električni motor | 6 stupnjeva prijenosa |
Obujam spremnika goriva (l) | 46 |
46 |
Vrsta mjenjača | Automatski |
Ručni i automatski |
Pogon | Hibridni |
Benzinski |
HIBRIDNI MOTOR |
BENZINSKI MOTOR | |
---|---|---|
Vrsta goriva | Benzin |
Benzin |
Obujam (cc) | 1,598 |
999 |
Najveći okretni moment, Nm / o/min | 148 / 3 600 + 205 / 200 - 1 677 |
200 / 3,000 |
Pogonski kotači | 2 (prednji kotači) | 2 (prednji kotači) |
Najveća snaga motora u kW (KS) / o/min | 105 (143) / 1 677 – 6000 |
84 (114) / 5 000 |
Ubrzanje 0 – 100 km/h (s) | 10.1 |
10.7 |
Najveća brzina (km/h) | 166 |
180 |
Broj stupnjeva prijenosa | 4 za benzinski motor + 2 za električni motor | 6 stupnjeva prijenosa |
Obujam spremnika goriva (l) | 46 |
46 |
Vrsta mjenjača | Automatski |
Ručni i automatski |
Pogon | Hibridni |
Benzinski |
HIBRIDNI MOTOR |
BENZINSKI MOTOR | |
---|---|---|
Vrsta goriva | Benzin |
Benzin |
Obujam (cc) | 1,598 |
999 |
Najveći okretni moment, Nm / o/min | 148 / 3 600 + 205 / 200 - 1 677 |
200 / 3,000 |
Pogonski kotači | 2 (prednji kotači) | 2 (prednji kotači) |
Najveća snaga motora u kW (KS) / o/min | 105 (143) / 1 677 – 6000 |
84 (114) / 5 000 |
Ubrzanje 0 – 100 km/h (s) | 10.1 |
10.7 |
Najveća brzina (km/h) | 166 |
180 |
Broj stupnjeva prijenosa | 4 za benzinski motor + 2 za električni motor | 6 stupnjeva prijenosa |
Obujam spremnika goriva (l) | 46 |
46 |
Vrsta mjenjača | Automatski |
Ručni i automatski |
Pogon | Hibridni |
Benzinski |
PRAVNE NAPOMENE
[1] Prikazani podaci temelje se na rezultatima internog ispitivanja. Homologacija u tijeku. Stvarne vrijednosti mogu se razlikovati s obzirom na to da njih utječu brojni čimbenici kao što su dodatna oprema, stanje baterije, rad klima-uređaja, održavanje, stil vožnje i drugi čimbenici koji nisu tehničke prirode, kao što su vremenski uvjeti, stvarna ruta itd.
[2] Potrošnja električne energije u gradskoj vožnji, u uvjetima standardne ekološke vožnje