KAMPANJA OPOZIVA UREĐAJA ZA NAPUHIVANJE ZRAČNIH JASTUKA TAKATA
ZRAČNI JASTUK TAKATA: U ČEMU JE PROBLEM
Proizvođač Takata, koji je Nissanu isporučio zračne jastuke za modele navedene u nastavku, obavijestio nas je da s vremenom može doći do njihova kvara. U slučaju nesreće zračni jastuci Takata mogu se napuhati tolikom jačinom da se dijelovi zračnog jastuka mogu rasprsnuti i lansirati metalne fragmente u kabinu.
ŠTO BISTE TREBALI UČINITI?
Javite se odmah. Nemojte odlagati. Ako još niste popravili svoje vozilo, kontaktirajte Nissan i dajte im broj šasije svojeg vozila kako biste provjerili je li vaše vozilo predviđeno za opoziv. Popis vozila i razdoblja proizvodnje u kojima su ugrađeni sporni zračni jastuci Takata pronaći ćete u nastavku. Dodatne informacije samo za Nissan NOTE/TIIDA: Nissan je svim kupcima vozila predviđenih za opoziv poslao obavijest u kojoj ih poziva na besplatnu zamjenu uređaja za napuhivanje zračnog jastuka. Nissan će svim kupcima vozila predviđenih za opoziv poslati obavijest do srpnja 2018. Pričekajte primitak obavijesti prije nego što dogovorite termin zamjene zračnog jastuka sa svojim koncesionarom. Imate li pitanja u vezi s Nissanom NOTE, obratite se Nissanu na ovaj broj – 0800 15 16
PROIZVODNJA OD | PROIZVODNJA DO |
|
---|---|---|
Note |
30/08/2005 |
19/07/2013 |
Almera |
22/05/2001 |
25/12/2008 |
Tiida | 13/11/2007 | 01/08/2014 |
Almera Tino | 22/08/2001 | 21/11/2005 |
Teana | 05/04/2004 | 01/11/2007 |
Maxima QX | 03/07/2000 | 11/06/2003 |
X-Trail | 02/07/2001 | 28/11/2008 |
Pickup Navara | 24/04/2001 | 25/12/2003 |
Patrol | 19/02/2001 | 24/12/2008 |
Terrano | 06/01/2003 | 28/11/2006 |
Pathfinder | 19/07/2001 | 09/07/2004 |
PROVJERA PREMA BROJU ŠASIJE
Gdje se nalazi broj šasije mojeg vozila?
Vaš broj šasije, odnosno VIN, nalazi se u donjem uglu vjetrobrana, s unutarnje strane okvira vrata ili u servisnoj knjižici vašeg vozila. Obično ima 17 znamenaka.
OBJAŠNJENJE SIMBOLA
ŠTO NISSAN ČINI KAKO BI POMOGAO VLASNICIMA VOZILA PREDVIĐENIH ZA OPOZIV?
U skladu s Nissanovom standardnom politikom opoziva:
- kontaktiramo sve kupce za koje imamo ažurirane informacije
- popravit ćemo vaše vozilo besplatno, nakon što se obratite najbližem Nissanovom koncesionaru
KAKO STUPITI U KONTAKT S NISSANOM ZA PROVJERU AUTOMOBILA ILI ZA BILO KOJI UPIT U VEZI S OVIM OPOZIVOM?

NAZOVITE 0800 15 16
Imate pitanja?
Želite razgovarati s nama o opozivu?
Nazovite nas. Rado ćemo vam pomoći.

POŠALJITE NAM E-POŠTU
Slobodno nam pošaljite e-poštu ako su vam potrebne dodatne informacije. Rado ćemo vam pomoći.
*Radno vrijeme servisa može se razlikovati od radnog vremena prodajnog salona. Za radno vrijeme Nissan servisa, molimo kontaktirajte najbližeg ovlaštenog koncesionara.
Slike na internetskoj stranici www.nissan.hr simbolične su i služe isključivo u informativne svrhe. Svi podaci i informacije navedeni na internetskoj stranici i u dokumentima privremeni su i podložni promjeni. Zadržavamo pravo na pogreške u tekstu. Zbog posljedica globalne nestašice poluvodiča neki elementi opreme prikazani na internet stranici i u brošuri trenutno nisu dostupni. U trenutačnim uvjetima teško je predvidjeti dobavljivost konkretnih elemenata opreme, koje zbog globalne nestašice poluvodiča u konkretnom slučaju možda neće biti moguće nabaviti. Za najnovije informacije obratite se najbližem ovlaštenom koncesionaru.