HIBRID
MOTOR
Juke redefinira ono što mislimo o hibridnoj tehnologiji. Nissan Juke Hybrid kombinira električni motor s benzinskim motorom, tako da je vaša vožnja poletna, brza, tiha i snažna, ali i energetski učinkovita. Naime, Juke Hybrid ostvaruje do 21 % manju potrošnju u odnosu na Juke s automatskim mjenjačem i benzinskim motorom. (Potrošnja u mješovitom ciklusu vožnje prema WLTP-u: 5-5,2 l / 100 km)⁽³⁾. Nissan Juke dostupan je i s benzinskim motorom DIG-T 84 kW (114 KS) u kombinaciji s ručnim ili DCT mjenjačem.
NOVI NISSAN JUKE HYBRID
HIBRID
MOTOR
HIBRID
MOTOR
HIBRID
MOTOR
105/143kW/KS
SNAGA
105/143kW/KS
SNAGA
105/143kW/KS
SNAGA
Iskusite vrhunski odziv papučice gasa zahvaljujući električnom motoru koji trenutačno isporučuje okretni moment. Tehnologija Jukea Hybrid spaja pametni mjenjač bez spojke s više načina rada nadahnut Formulom E s elektromotorima i benzinskim motorom koji rade pojedinačno ili zajedno, za još snažniji odziv i veću dinamičnost. Vozilo mijenja načine rada u skladu s vašim zahtjevima, pružajući vam dinamično i zabavno iskustvo vožnje.
105kW
105kW
105kW
Svakodnevni odlazak u grad sada postaje vaš omiljeni dio dana. Maksimalna snaga u svim vrstama gradske vožnje i 105 kW (143 KS) snažan motor kombiniran s pametnim mjenjačem s više načina rada jamče vam trenutačni okretni moment i užitak tihe vožnje. Uživajte u zabavnom i uzbudljivom Nissanu Juke.
Do
80%
Do
80%
Do
80%
Do 80 % vožnje na električni pogon u gradu, bez potrebe za zaustavljanjem za punjenje na utičnici, recept je za savršeno uzbudljivu i odzivnu vožnju. (67 % vremena u mješovitom ciklusu vožnje prema WLTP-u).⁽¹⁾
Do
21%
Do
21%
Do
21%
Učinkovitost može dolaziti sa stavom. Prilikom vožnje na hibridni pogon u gradu, regenerativno kočenje vraća prikupljenu energiju u bateriju, a benzinski motor uključuje se samo onda kada je to potrebno. Rezultat? ali i energetski učinkovita. Naime, Juke Hybrid ostvaruje do 18 % manju potrošnju u odnosu na Juke s automatskim mjenjačem i benzinskim motorom. (Potrošnja u mješovitom ciklusu vožnje prema WLTP-u: 5-5,2 l/100 km). ⁽¹⁾⁽³⁾
e-Pedal omogućuje vam da aktivno ubrzavate i usporavate uz pomoć samo jedne papučice. Više ne morate dodirivati kočnicu kada se odlučite zaustaviti!
BENZINSKI MOTOR
DIG-T
BENZINSKI MOTOR
DIG-T
BENZINSKI MOTOR
DIG-T
BENZINSKI MOTOR
84/114kW/KS
SNAGA
84/114kW/KS
SNAGA
84/114kW/KS
SNAGA
200NM
NAJVEĆI OKRETNI MOMENT
200NM
NAJVEĆI OKRETNI MOMENT
200NM
NAJVEĆI OKRETNI MOMENT
Povežite se sa svojom vožnjom. 6-stupanjski ručni mjenjač Nissana Juke ima kratak hod i brzi odziv koji svaku vožnju čini zabavnom.
Trenutni odziv. 7-stupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom (DCT) funkcionira kao tradicionalni automatski mjenjač i uvelike pojednostavnjuje vožnju. Želite li veće performanse, odziv mjenjača DCT nevjerojatan je, a prelasci između brzina neprimjetni i brzi.
Odaberite način rada Eco kako biste smanjili potrošnju goriva, način rada Standard za najbolji omjer potrošnje goriva i performansi ili način rada Sport za iznimno uzbudljivu vožnju.
Trenutni odziv nadohvat ruke. Napredni 7-stupanjski DCT mjenjač Nissana Juke dolazi s polugicama za promjenu brzine na upravljaču te vam omogućuje promjenu stupnja prijenosa bez pomicanja ruku s upravljača.⁽²⁾
[1] Vrijednost je uspoređena s benzinskom inačicom Nissana Juke.
[2] Ne odnosi se na hibridnu izvedbu, već samo na izvedbe s DCT mjenjačem.
[3] Vrijednosti potrošnje goriva i emisije CO2 dobivene su ispitivanjem u laboratorijskim uvjetima u skladu sa zakonodavstvom EU-a i namijenjene su usporedbi različitih vrsta vozila. Vrijednosti ne moraju odražavati stvarne uvjete vožnje. Na službene podatke mogu utjecati opcijska oprema, održavanje vozila, stil vožnje te cestovni i vremenski uvjeti. Vrijednosti su utvrđene u okviru novog svjetski usklađenog postupka testiranja za laka vozila (WLTP).